ZGŁOŚ USZKODZENIE DRONA

infolinia: +48 516 55 88 78

Zepsuł Ci się dron? Potrzebujesz go dostarczyć do serwisu? Wybierz formę dostarczenia uszkodzonego sprzętu:

Wybierz tę opcję aby wysłać do nas sprzęt paczkomatem Inpost.

Dane do naszego paczkomatu: EURODRON, imię i nazwisko: Paweł Niewiadomski, Telefon: +48 516 55 88 78 , E-mail: info@serwisfotovideo.pl Kod naszego paczkomatu:  WRO112  ul. Jedności Narodowej 54, Wrocław

Strona www firmy Inpost przez którą drukuje się etykietę naklejaną na paczkę: https://inpost.pl/SzybkieNadania/  Odbierając paczkę z Paczkomatu InPost nie musisz dotykać panelu sterującego – możesz otworzyć skrytkę Paczkomatu zdalnie za pomocą aplikacji InPost Mobile z poziomu smartfona. Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store.

  • Należy zapakować drona bezpiecznie w oryginalną walizkę, futerał lub sztywny karton z wypełnieniem. 
  • Prosimy dołączyć: akumulator, kontroler, komplet śmigieł, kartę pamięci. 

Etykietę wypełnisz i wydrukujesz na stronie:  www.inpost.pl/wysylam

 

Wybierz tę opcję jeżeli chcesz dostarczyć uszkodzonego drona osobiście do serwisu. Poniżej adres serwisu i zdjęcie lokalizacji.

Obsługa lokalnych klientów odbywa się w bezpiecznej strefie, przez szybę (oszklony przedsionek, w którym każdorazowo przebywać może tylko jedna osoba) Klientów spoza Wrocławia obsługujemy za pośrednictwem paczkomatów InPost. Zapraszamy.
  • drona dostarcz z akumulatorem, futerałem lub walizką, kartą pamięci, kompletem śmigieł i kontrolerem. 
Adres: 

ul. Łokietka 17, 50-243 Wrocław.

Telefon 516 55 88 78