Zgłoś awarię

Infolinia: +48 505 558 878

Zepsuł ci się dron? Potrzebujesz go przekazać do serwisu? Wybierz formę dostarczenia uszkodzonego sprzętu.

Wyślij paczkomatem InPost

Należy zapakować drona w oryginalną walizkę, futerał lub sztywny karton z wypełnieniem. Prosimy dołączyć akumulator, kontroler, komplet śmigieł i kartę pamięci.

Dane do zamówienia etykiety paczkomatu Inpost:
EURODRON, Paweł Niewiadomski, +48 505 558 878, info@eurodron.pl
Kod naszego odbiorczego paczkomatu, tu we Wrocławiu:
WRO112, ul. Jedności Narodowej 54, Wrocław

Strona Inpost, przez którą drukuje się etykietę naklejaną na paczkę: Szybkie Nadania.

Odbierając przesyłkę z paczkomatu InPost nie musisz dotykać panelu sterującego – możesz otworzyć skrytkę zdalnie, za pomocą aplikacji InPost Mobile z poziomu smartfona. Aplikacja jest bezpłatnie dostępna w Google Play i App Store.

Dostarcz osobiście do serwisu

Obsługa klientów odbywa się w bezpiecznej strefie, przez szybę (oszklony przedsionek, w którym przebywa jedna osoba)

Drona dostarcz z akumulatorem, kartą pamięci, kompletem śmigieł i kontrolerem, futerałem lub walizką

EURODRON

ul. Łokietka 17
50-243 WROCŁAW
Telefon: +48 516 55 88 78